Het financieel-economisch bijtertje van NewsMedia loopt lekker. In oktober heeft DasKapital maar liefst 44% meer traffic gegenereerd ten opzichte van september. Dat is bijna het dubbele, chapeau!

Verdubbeling
Waar komt deze flink stijgende lijn ineens vandaan? In de afgelopen maanden heeft ons development team veel tijd gestoken in het optimaliseren van de website. Zo hebben ze zich meer gericht op de verwachtingen van de doelgroep en is er gewerkt aan een nog betere toegankelijkheid van de website. Daarnaast scoort DasKaptial steeds beter bij Google News, de artikelen komen zo makkelijker bij onze doelgroep terecht. En dat merken we weer in de cijfers!

Success stories
Het artikel over de un-send functie van Whatsapp scoorde in september het best met ruim 23.000 pageviews (bron: Google Analytics). Het feit dat je nu één of meerdere ongepaste appjes binnen zeven minuten kan verwijderen uit zowel tweegesprekjes als groeps-apps vindt onze doelgroep blijkbaar zeer interessant. Ook de artikelen over de Vodafone schikking en de ontslagronde bij Tesla zijn veel gelezen.

DasKapital
DasKapital bedient jonge, hoogopgeleide mannen met een bovengemiddelde interesse voor financiële en economische onderwerpen. De artikelen op het platform zijn relevant en kritisch, maar dan zonder stoffig en ingewikkeld taalgebruik. Zo levert DasKapital een inhoudelijke en frisse blik op het nieuws en maakt het onnodig moeilijke materie helder.

Wilt u de cijfers van uw merk ook verdubbelen? Contact hier onze salestoppers voor een kop koffie!