Adverteerder: PON
Platformen: Dumpert en Autobahn
Looptijd: juni 2016

Het doel van deze campagne was de auto’s van Pon op een zo natuurlijk mogelijke wijze in beeld brengen en waar kan dat nou beter dan op een van de grootste autoraces ter wereld? Drie op maat gemaakte video’s namen de doelgroep mee met Quid en van Leeuwen naar de 24 uur van Le Mans. Quid als VIP, inclusief privéjet en vijf sterren hotel, van Leeuwen met de Seat mii en een nachtje op de camping. Een maatwerk videoproductie die de ervaring van de 24 uur van Le Mans deelt met het grote publiek.

Inzet
• Drie maatwerkvideo’s DumpertTV
• Videoseeding Dumpert
• Social – Facebook en Youtube
• Second post op Geenstijl

Resultaten
De teaser is meer dan 5.370.000 bekeken, dit heeft geleidt naar meer dan 1.5 miljoen videoplays. De video’s hebben samen ruim 15.000 likes gekregen en vanuit de doelgroep was alleen maar positief geluid te horen.

“Gewoon goud”
“Reclame om zo maar te zeggen. En het levert erg vermakelijk beeld op. Dikke prima.”